Biuletyn Informacji Publicznej

Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie

Dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie

Data ogłoszenia
2013-01-08
Termin składania ofert
2013-01-17 00:00
Treść

Lublin: Dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie [ZP.KD.3331/1/13] 
Numer ogłoszenia: 4675 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie , ul. Wojciechowska 9a, 20-704 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 46 23 800, faks 81 46 23 840. 

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lawp.eu 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie [ZP.KD.3331/1/13]. 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Lubelskiej Agencji Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8. 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 

III.1) WADIUM 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 

III.2) ZALICZKI 

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku 

III.3.3) Potencjał techniczny 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM 

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: 

inne dokumenty 

1. W przypadku zaoferowania tonerów producentów innych niż producent urządzenia do którego są zamawiane, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające ich równoważność z tonerami zalecanymi przez producenta urządzenia w postaci testów wydajnościowych przeprowadzonych w oparciu o normy: a) ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, b) ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, lub inne równoważne normy. 2. W przypadku, zaoferowania tonerów do drukarek wyprodukowanych przez producenta innego niż Epson, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferowany przez niego toner posiada sprawny, inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informację o stanie zużycia tonera, działający analogicznie jak chip w tonerach marki Epson z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - w formie oryginału 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie 

SEKCJA IV: PROCEDURA 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 

1 - Cena - 60 
2 - rodzaj materiałów eksploatacyjnych - 40 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. 

IV.3) ZMIANA UMOWY 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji, b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 3) wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. 4) zastosowania materiałów zamiennych w stosunku do materiałów wskazanych w ofercie - pod warunkiem, że produkty zamienne spełniają wszystkie wymagania przewidziane w SIWZ i w umowie, a zmiana nie prowadzi do zwiększenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość innych istotnych zmian umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiany takie nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lawp.eu; www.lawplublin.ebip.lublin.pl 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie ul. Wojciechowska 9a 20-704 Lublin fax: (81 ) 46 23 840 kamila.donica@lawp.eu. 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie ul. Wojciechowska 9a 20- 704 Lublin (Kancelaria Ogólna LAWP, w budynku przy ul. Wojciechowskiej 9a). 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o finansowanie przedmiotu zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Cezary Szymańskidodano do BIP dnia 08-01-2013 14:08:44